Persoanele care au ajuns la termenul de 10 ani de când au primit actul
de identitate, sau care din diferite motive trebuie să-l înlocuiască, pentru
deteriorare sau schimbarea domicililui, dar şi cei care au fost victimele unui
furt trebuie să solicite un nou document oficial de la serviciul de Evidenţa
Populaţiei.
Solicitanţii au nevoie de următoarele acte:
Iată ce e nevoie:
- cerere tip pentru eliberarea actului de identitate
- actul de identitate, când este cazul, original (şi copie în cazul
cărţii de identitate)
- certificat de nastere (original şi copie);
- certificat casatorie (original şi copie);
- certificatul de nastere pentru copiii sub 14 ani care însoţesc pe
titular la noul domiciliu (original şi copie);
- certificat de deces al celuilalt soţ, sau sentinţă judecătorească
definitivă şi irevocabilă, dacă este cazul (original şi copie);
- documete care fac dovada schimbării datelor civile dacă este cazul
(original şi copie);
- actul care face dovada spaţiului de locuit (contract de vânzare
cumpărare a locuinţei sau adeverinţă de rol) în original şi copie
- declaraţie de primire în spaţiu
- copia actului de identitate a proprietarului (când este cazul);
- taxa contravaloarea act identitate (se plateste la Primărie)
- taxa timbru fiscal 1 leu, respectiv 4 lei în cazul pierderii,
distrugerii, deteriorării, furtului cartii de identitate (la Primărie sau
timbru fiscal).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu