5.6.13

Ce trebuie făcut la schimbarea buletinului de identitate


Persoanele care au ajuns la termenul de 10 ani de când au primit actul de identitate, sau care din diferite motive trebuie să-l înlocuiască, pentru deteriorare sau schimbarea domicililui, dar şi cei care au fost victimele unui furt trebuie să solicite un nou document oficial de la serviciul de Evidenţa Populaţiei.

Solicitanţii au nevoie de următoarele acte:
Iată ce e nevoie:
- cerere tip pentru eliberarea actului de identitate
- actul de identitate, când este cazul, original (şi copie în cazul cărţii de identitate)
- certificat de nastere (original şi copie);
- certificat casatorie (original şi copie);
- certificatul de nastere pentru copiii sub 14 ani care însoţesc pe titular la noul domiciliu (original şi copie);
- certificat de deces al celuilalt soţ, sau sentinţă judecătorească definitivă şi irevocabilă, dacă este cazul (original şi copie);
- documete care fac dovada schimbării datelor civile dacă este cazul (original şi copie);
- actul care face dovada spaţiului de locuit (contract de vânzare cumpărare a locuinţei sau adeverinţă de rol) în original şi copie
- declaraţie de primire în spaţiu
- copia actului de identitate a proprietarului (când este cazul);
- taxa contravaloarea act identitate (se plateste la Primărie)
- taxa timbru fiscal 1 leu, respectiv 4 lei în cazul pierderii, distrugerii, deteriorării, furtului cartii de identitate (la Primărie sau timbru fiscal).









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu